حوزه سه گانه فعالیتهای ما

پروژه های شرکت

پروژه‌های شرکت توسعه اندیشان
نمونه های متنوع پروژه های ما، نشان دهنده تعهد ما به توسعه پایدار، تاثیر به جوامع و نوآوری مهندسی است. کار ما همراه با دقت، خلاقیت و دیدگاهی به آینده است.
اطلاعات بیشتر ...

سامانه طراحی اینترنتی ساطا

سامانه طراحی اینترنتی ساطا
سکویی پیشرفته که با کمک برنامه های آنلاین متعدد خود، همچون یک همکار مطمئن، محاسبات، طراحی و تجزیه تحلیل مهندسی ساختمان را سهل تر، دقیق تر و سریع تر می کند.
اطلاعات بیشتر ...

کارگاه های آموزشی

کارگاههای آموزشی گروه ساطا
از آموزه های تئوری دانشگاهی تا طراحی حرفه ای سازه ها، کارگاه های ما موضوعات گسترده ای را پوشش می دهند تا مهارتها و دانش شما را افزایش دهند.
اطلاعات بیشتر ...
درباره

درباره شرکت توسعه اندیشان

پشتیبانی مطمئن و به روز

 در توسعه اندیشان ما در طراحی، اجرا، نظارت، و مدیریت به سازه های مسکونی و صنعتی تخصص داریم و یک مجموعه منسجم از خدمات را ارائه می دهم که به منظور برآورده کردن نیازهای منحصر به فرد هر پروژه طراحی شده است.

  • ایمن و دقیق
  • بهینه و اقتصادی
  • مدرن و کارآمد
  • چابک و سریع
خدمات

چکار میتوانیم برایتان انجام بدهیم

خدمات ساختمانی ما

سازه های بتنی

ساختمان‌های بتن آرمه به دلیل قدرت و استحکام بالا، مقاومت مناسب در برابر آتش سوزی، قدرت عایق حرارتی و صوتی مؤثر، عدم نیاز به تخصص بالا در اجرا و نیز کاهش هزینه‌های اجرایی مد نظر بسیاری از کارفرمایان می باشد.

اطلاعات بیشتر

سازه های فلزی

ساختمان‌های فلزی به دلیل سرعت ساخت بالا، قابلیت بازیافت مواد فلزی، کاهش وزن اسکلت سازه و کاهش اثرپذیری از شرایط جوی امروزه پیکر ساختمان های زیادی در سطح شهرهای کشور را پوشش داده اند.

اطلاعات بیشتر

بازسازی

تعمیر و بازسازی ساختمان‌های قدیمی یا آسیب‌دیده به منظور افزایش ارزش، بهبود عملکرد یا تغییر کاربری در اکثر ساختمانهای مسکونی، اداری، شهری و ... از اهمیت بالایی برخوردار است.

اطلاعات بیشتر

ساخت یک رویا نباید کابوس باشد.

ما ایده ها و دیدگاه ها را به پروژه های واقعی تبدیل می کنیم

آخرین برنامه های ساطا

سامانه طراحی اینترنتی ساطا سکویی پیشرفته که با کمک برنامه های آنلاین متعدد خود، همچون یک همکار مطمئن، محاسبات ، طراحی و تجزیه تحلیل مهندسی ساختمان را سهل تر، دقیق تر و سریع تر می کند. برای مشاهده نمونه برنامه های ما روی دکمه زیر کلیک کنید.

آخرین کارگاه های ما

_

مشتریان ما

چه کسانی از ما رضایت دارند؟

_

مشتریان خشنود

مشتریان ما چه می گویند؟